Monday 12 December 2011

comot ;)

am i fall in love with him??no no no.i am not.tapi sejak die benti kerje aku selalu ternampak macam die je dekat kitchen.padahal tu kak galga.weyh.nak buat camne nie??dah la hari tu aku tengok org semua muke macam die.mampus tak layan.hari tu,mase aku last day kerje.die datang tau.ya allah punye lah terkejut.mase tu aku dekat kitchen.tengah wipeing sudu.tibe2 kak miela masuk dapur jerit2 name die.sambil tu kak miela tarik aku keluar.tapi kenape mesti tarik aku??kenape tak fara ke lynda ke??why??okn tu tak kesah lah sangat.aku keluar tangok die takde.sekali lepas dah lame sikit baru aku perasan die dekat belakang akuarium.ya allah smart nye kau comot.aku nampak die aku terus blah ke dapur.buat macam takde ape2 je.tapi dalam hati punyelah suke kan.lepas dah abis wipeing aku keluar.mase tu betul2 terserempak depan2.aku kedepan sikit mesti tercium die.nasib baik sempat break.hahaha.die tegur aku dulu.die ckp cantik betul bile pakai baju kurung.hahaha.kembang weyh gua dengar.tapi kene cover beb.aku senyum je lah.lepas tu aku tolong wawa susun sudu ngan garfu.mase tu die dah ade dekat counter.die tengok gua atas bawah seh.hahaha.muke aku jangan citer lah betape merah.sampaikan kak miela tegur.pasttu mamat keluar.mamat ckp ngan die aku dah buang tebiat pergi kerje pakai baju kurung.aku jerit lah dekat mamat.aku cakap biar lah nak pakai ape poun.last day kot.die mcm terkejut tau.die tanye hah??last day??.aku cakap lah aah la,last day.sebelum die balik tu sempat ah die kenyit mate dekat aku.lembut lutut gua siak.hahaha.LOL.

No comments:

Post a Comment