Saturday 10 December 2011

chessetarian staff

  yang budak lelaki mata sepet nie name die areyem.sehari jesempat kenal die.sebelah die tu kak galga.org nye baik sangat.selalu suap aku dengan fishball.:)
 oke now gambar fara dengan arie.fara memang dah tau la sape.so takyah cerite la ea.yang sebelah die tu nama die arie.die la staff kat chessetarian yang paling suke kacau aku.kalau time makan nanti die bergabung tenaga dengan mamat usik aku.baru nak suap nasi die dah bunyikan "aummmm".hahaha.tapi die dah pindah hari selase 8/12/11.rindu kat kau azahari :'(.
 mamat yang pakai baju pink nie poun aku pernah jumpe sekali je.mase aku baru start keje die dah berhenti.name die ayoy.erm sebelah die tu budak comot.hahaha.
 and now my lovely sista.kak miela.kak miela nie die jage cashier.org nye kecoh yang amat.sempoi sangat.bile die ketawe sampai kitchen bole dengar.bile die menjerit sampai kfc boleh dengar suare die :p
                                           nie pic kak miela ngan kak galga.love both of you sista :)
 macam mane la gambar budak comot nie bole termasuk sekali.kantoi sudah aku rembat gambar die.hahaha.die nie memang tipical suke amik gambar sesorang.lagi satu suke amik dari atas.hhaha.die nampak comel giler bile die malu.takde die boring gile kitchen.:/
                                                                   kak miela dengan fara
                                                                 kak galga dengan arie a.k.a comot

kak miela dengan adik kesayangan die.comottt.kalau aku marah comot nie kan.nanti die ckp ngan kak miela.nanti aku yang kene marah.gedikkk punye comot!!!
last but not least gambar kak miela ngan kak galga again :)

No comments:

Post a Comment