Monday 26 December 2011

azahari salleh :)

azahari salleh eaaa :) nama dia je dah boleh buat aku senyum sampai ke telinge.sebenarnye aku ngan arie a.k.a comot nie dah couple.semalam die purpose aku.hahaha.so sweet.aku cerita dari awal ok.die dah masuk kerje balik.thats mean last day aku kerje first day die la.then aku rase janggal gile kerje dengan die tau.tak tau la kenape.sebelum nie ok je.die poun macam perasan aku pelik sikit semalam.pasttu die cakap la kenape setiap kali die bebual dengan aku.aku senyap je??ade ke die cakap die macam bebual dengan orang koma??ish ish ish.tak patut kan.hahaha.mane tak aku diam je.setiap kali die tekan loceng tu mesti die kacau aku.segan la seh.pasttu semalam kteowg closing cepat gila tau.9.10 dah closing.selalunye 9.30.so lepas dah habis mop aku duduk la dekat table belakang tu.kire termenung la.tibe-tibe die datang.die senyum2 au.aku poun senyum je la.pasttu die tanye ieka nak couple dengan arie tak??aku senyum je la.die tanye lagi.nak tak??aku senyum je.pasttu die cakap la ieka arie serius ok.pasttu aku baru la angguk.pasttu die bole tanye soalan bodoh.angguk tu ape??pasttu aku cakap la nak.pasttu die cakap macam tak nak je.ish die nie.hahaha.sian betul muka die mase tu.lastly aku cakap la.ye ieka nak couple dengan arie.hahah.die senyum2 je.so itu lah jalan cerita macam mane arie a.k.a comot mintak couple dengan aku semalam.so secara rasmi dah jadi la couple orang aku nie.muehehehe.dah la tahun depan nak exam.mama suruh off phone.macam mane nk contact kan.haishh.aku just harap die faham aku.tu je aku nak buat mase nie :)but yang pasal jihan ex couple die tu kan.aku macam tak sure sikit la.sebab macam cepat sangat kot die cari pengganti jihan.ape-ape je lah ;)

No comments:

Post a Comment