Sunday 1 January 2012

so rude --'

okay malas nak gaduh dengan kau sebab lelaki!kau pikir cool ke gaduh macam orang gila meroyan.weyh shame on yourself lahh.malu dohh aku jadi perempuan.okay mula-mula bukan kemain sopan kau bersaya awak dengan aku.bila kau tau aku couple ex kau.ter berkau aku dengan aku.nampak sangat kau ni jenis perempuan plastik cap ayam.itu aku tak kesah langsung lah kan.tapi bila kau dah start maki-maki aku memang melebih lah kau kan.cakap aku babi sial setan.apa bende seh kau ni.cikgu kau kat sekolah tak ajar sivik ke??aku bolee aje seh kalau nak maki kau balik hari tu.tapi sebab kan ada lagi rasa hormat aku kat kau sebab kau lagi tua dari aku tau.tapi bila aku diam jangan la kau melebih kan.nama kau punya lah sedap JIHAN.muka kau, aku memang tak penah nampak tapi kawan aku cakap kau ni comel.tapii ya allah perangai kau macam jin affrit.erghhh.umur je dah 20 tahun.tapi perangai macam budak-budak --'

No comments:

Post a Comment