Tuesday 13 March 2012

dendam dalam diam

kayy,pernah terfikir tak couple korang mintak putus mase anny??takk kan??mestilah tanak kann?this is happen to me.susah nak percaya.dah nak dekat 2 bulan couple dia boleh buat muka bodoh mintak putus.menyirapp lahaiii.aku pun tak tau apa salah aku kott.tapi yang penting dia cakap dia nak putus dengan aku sebab tak nak kacau aku nak SPM.weyhh,alasan tu biar cerdik sikit boleh tak?aku tak suka laa dengan alasan kau tuu.then best part is tak sampai berapa jam dia mintak putus dengan aku.dia terus ada couple lainn.omgggg mase tu aku rasa macam nak cekik-cekik je dia sampai lunyaiiisakit pulak hati kita niii.then ingat lagi tak masa aku bg tau korang dia private relay dia,then dengan perempuan nii dia tak private pulak.kimak kannnnn,sumpah aku menyirap gila.then dengan rasa tak bersalah pergi unfriend aku dekat fb.come on la broo.matang sikit boleh tak.even do kita dah tak couple kita still boleh kawan kannn???seriusly aku memang tak boleh nak tengok muka dia sekarang nii.rasa macam nak tinju-tinju jee kasi lebam.ohhhhh god this is too hard for me.

No comments:

Post a Comment