Saturday 11 February 2012

perempuan memang suka pendam perasaan kann :'/

tajuk jee dah nak buat aku menangis,ohh shitt.you know what.sepanjang aku couple dengan arie nii,aku banyak sangat pendam perasaan.entahh la tak tau macam mana nak cakap.kalau dia buat silap kann,aku diam jee.orang kata redha jee.entahlah,aku tak tau nak cakap macam mana.sedihh punn ada.aku jee nak kena jaga hati dia.dia langsung takde jaga hati aku.merana weyhh hidupp nii.adil ke nii semua untuk aku?then hari tu kteorang buat relay dekat fb.dah lah kena banyak kali buat baru boleh,tu punn lepas aku dah nak nangis baru boleh (cenggeng betul aku nii) then yang paling buat aku panas kann,dia boleh pulak nak hide dia punye relay.s**l betul.tapi nak buat macam mana kann.diam kan je la.lepas tu bila aku buat status dekat fb pandai nak marah.errrr --' tak adil langsung.lepas tu kitaorang gaduh pasal gambar.dia jeles pasal gambar DP aku dengan amer,then berapa hari lepas tu kawan dia ada tag satu gambar nii dekat dia,gambar tu gambar 2 orang,dia dengan lynn.budak sama tempat kerja engan dia.mendidih sehh darah tengok gambar tu.siap main letak2 tangan segala nii,gambar aku punn takde la teruk macam tu.just duduk sebelah-sebelah jee.bila aku cakap pasal gambar tu,nak marah aku pulak.siap cabar aku dia nak buat DP gambar tu.buatt la.ada aku kesah pulakk.nak tengok jugak kau buat kann.shittt.buat sakit hati aku jee seh :/

No comments:

Post a Comment