Tuesday 22 November 2011

mandi kolam

hehehe.post kali nie khas untuk abang tersayang SYARIFFUDIN.die la yang mengajar aku apa itu mandi kolam a.k.a berair.hahaha.mula-mula aku seriusly tak tau ape itu berair.mase tu din,amir,fahmi ngan yaya sibuk cerita pasal berair.si bengong ni pun tanye ape tu berair.din poun cakap berair tu maksudnya mandi kolam.si tegak nie poun percaya bulat-bulat tanpa menyedari die dah kene tipu hidup-hidup.and then diam je la.tibe-tibe fahmi ngan amir nak gerak.diaorang ajak lah sekali din.tapi din tak pergi sambil tu din cakap cam nie."tak nak aku berair dengan korang".lepas 5 minit diaorang balik.aku poun dengar lantangnye bersuara terus berkata "mak ai.cepatnye berair.tak basah poun.".lepas je aku cakap macam gitu.yaya dengan din terus ketawa berdekak-dekak.aku tanye la apa pasal.memang betulkan berair tu mandi kolam.hahaha.din cakap pergi tanya amir.lalu dengan kuat nye aku poun menjerit "amir berair tu ape??mandi kolam ea??".amir terus ketawe.budak2 yang ade dekat situ semua dah senyum2 tengok aku.amir tak cakap ape2.dia suruh tanya fahmi.fahmi dah senyum2.mase tu din panggil balik.die poun explain apa itu berair.Ya Allah.dengar je terus ape maksud berair tu terus merah padam muka aku.malunye.dah lah jerit kuat2.satu bus stop SMKTU2 dengar suara aku.credit to din sebab dah buat ieka percaya sangat yang berair tu mandi kolam.credit too untuk yaya sebab tak bagi tau ieka yang ieka dah kene tipu.:(

No comments:

Post a Comment