Wednesday 28 March 2012

ya allah,berderu-deru air mata aku bila tengok kau post dekat wall perempuan tuu,sakitt tauu tak hatii aku.masa kau couple dengan aku pernah tak kau buat macam tu??pernah tak?tak kann.kalau kau nak tunjuk dekat aku yang kau bahagia sekali punn tak payahh la buat macam tuu.wayhh,aku ada perasaan la .aku bukan robot.paham sikit perasaan aku bolehh.even do kau dah sebulan break dengan aku,kau ingat aku redha jee la.never ever aku akan redha weyhh.kau sakitkan hati aku dohh,sakit dohh sakit sangat.cuba letak kau dekat tempat aku.apa kau rasa???sakit hati sangat-sangat kau tauuu tak.sialllllllll!!!!!! kau dengan perempuan tu memang kena sangat dohh,dua-dua miang nak mampos,yang si betina kimakkk tu dah tau yang si jantan bengong nii dah ada couple lagi nak mengatal.yang si jantan nii punn pergi melayannn.kepala banaaaaa kau laaa.dua-dua memang macam celakaaaaa.

No comments:

Post a Comment