Saturday 26 November 2011

aku dah fedup weyh!!

setiap manusia ada tahap kesabaran masing-masing.sama lah jugak dengan aku.aku poun manusia.ada hati ada perasaan.aku poun ada tahap kesabaran jugak.kau ingat sampai bile-bile aku bole tunggu kau je ke??sorry la der.aku dah fed up tunggu kau.dulu 6 bulan.now sampai bile??again sorry.aku bukan perempuan bodoh yang kerjenye tunggu kau.kau tinggalkan aku hari jumaat tu macam gitu je.dengan tak cakap ape-ape kau terus blah.aku text kau.kau tak reply.maybe kau takde kredit.its ok.aku mengalah.aku call kau.tapi....ade kau anggkat??takde kan??weyh sayang.orang lain poun SPM jugok.tapi takde lah sebusy macam kau.5 minit poun tak sampai kalau kau anggkat call aku.now 1 minggu kau takde paper.reply call aku poun tak boleh ke??kenape eak??kalau tak suke.oke fine cakap tak suke.aku poun tak tunggu kau.tapi sekarang kau tinggalkan aku macam tu je.takde ape-ape kata pemutus.aku poun tak tau salah aku ke sebab tunggu kau.mungkin aku mengharap sangat kot dekat kau.semua nie salah aku.SALAH AKU!!.aku yang terlalu mengharap dekat kau.sampaikan kau sakitkan hati aku poun aku wat lek je.now boys.you really broken my heart.really really broken my heart.!!

No comments:

Post a Comment